ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΣΕ ΟΡΙΑΚΗ ΣΤΙΓΜΗ

Αντιπροσωπεία της Κίνησης ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ για την ανάπτυξη της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, συναντήθηκε με την διοίκηση του ΟΛΘ.

limani

Από την πλευρά της Κίνησης συμμετείχαν οι:

Γιάννης Μαγκριώτης, Δημήτρης Βαργειανης, Βασίλης Εμμανουηλίδης, Βασίλης Ιατρίδης, Βασίλης Λεκίδης, Γιάννης Λεμπετλής, Κυριάκος Μερελής, Χρήστος Σιδηρόπουλος, Γρηγόρης  Τσόκας.

Από την πλευρά της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ οι :

Κώστας Μέλλιος, προεδρεύων, Δημήτρης Μακρής, διευθύνων σύμβουλος και τα μέλη του Δ.Σ. Κώστας Καρούλης και Γιώργος Δημαρέλος.

Τα μέλη της Κίνησης ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, αφού ευχαρίστησαν την διοίκηση, για την συνάντηση και την ενημέρωση, για την πορεία ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ ΑΕ τόνισαν :

Με μεγάλη καθυστέρηση, που κόστισε στην ανάπτυξη του λιμανιού, της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, φαίνεται πως προχωράει η ιδιωτικοποίηση της ΟΛΘ ΑΕ.

Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΔΏΣΕΙ ΒΆΡΟΣ ΚΥΡΙΩΣ:

α) Στο επενδυτικό σχέδιο των προσφορών και στην αξιοπιστία του επενδυτικού σχήματος.
Πρέπει να προβλέπεται με απόλυτα δεσμευτικό τρόπο και ισχυρές ρήτρες, η πλήρης ανάπτυξή του, όπως έχει προταθεί διαχρονικά από τον ΟΛΘ και τους φορείς της πόλης.

β) Στον δεσμευτικό χρόνο της επένδυσης, γιατί δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια καθυστερήσεων.

γ) Στην ενίσχυση των παραγωγικών δραστηριοτήτων, στην ευρύτερη περιοχή.

δ) Στις νέες θέσεις εργασίας, που θα δημιουργήσει και το εργασιακό καθεστώς, για να αποφευχθεί το προηγούμενο της COSCO, στον Πειραιά.

ε) Στην δημιουργία της Αρχής Λιμένων, η οποία θα εποπτεύει, την υλοποίηση της επένδυσης και της τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων λειτουργίας, στο μέλλον.

Η κυβέρνηση πρέπει να διασφαλίσει τους εργαζόμενους, με την απόσπαση όσων πρέπει, στην Αρχή Λιμένων και των υπόλοιπων, ανάλογα με τις ειδικότητες, σε υπηρεσίες του δημοσίου, που έχουν μεγάλες ανάγκες.

Εγκαταστάσεις του πρώτου προβλήτα, πρέπει να δεσμευτούν, για δημόσιες δραστηριότητες, σύμφωνα και με την πρόταση του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Ελπίζουμε, να λυθεί η απεργία των εργαζομένων, γιατί οι πρόσθετες ζημιές στην οικονομία και στην απασχόληση, με μακροχρόνιες αρνητικές επιπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή, μετά τον αποκλεισμό του Προμαχώνα και της Ειδομένης, είναι μεγάλες.

Τέλος, πρέπει η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ, σε συνεργασία με τον ΟΛΘ, την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε τον ΟΣΕ και την ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΉΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, να δώσουν γρήγορες λύσεις, στην οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού, με τα Εθνικά και διεθνή δίκτυα.

Τα προβλήματα είναι μεγάλα, οι καθυστερήσεις και οι εμπλοκές αδιανόητες, με δραματικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη και λειτουργία του λιμανιού.

Σχολιάστε