ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΧΑΡΙΤΩΝΙΔΗΣ – ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

1.    Αγωνιστικός Ερασιτεχνικός Αθλητισμός Ενηλίκων
Διαμόρφωση κριτηρίων ίδρυσης και λειτουργίας νέων συλλόγων με βάση
–    Κριτήρια περιοχής (Δήμοι, Συνοικίες κα)
–    Πληθυσμού
–    Οργανωτικής δομής:
® Ιδιόκτητα γραφεία
®Εξασφαλισμένοι χώροι προπόνησης
–    Ποιότητας λειτουργίας (παράδειγμα κριτηρίων)
® Πλήρης ανάπτυξη υποδομής όλων των τμημάτων που συμμετέχουν στα πρωταθλήματα + μία πρωθύστερη αναπτυξιακή υποδομή
®  Ξεχωριστός προπονητής ανά κατηγορία
® Ο κάθε σύλλογος μπορεί να συμμετέχει με περισσότερο του ενός αναπτυξιακού τμήματος στα αντίστοιχα αναπτυξιακά πρωταθλήματα.
1.2    Συγχωνεύσεις Συλλόγων ανα περιοχή
1.3    Το ΕΣΚΑΝ να γίνει ανεξάρτητο ινστιτούτο με πάγια κρατική χρηματοδότηση θεσμοποιημένη από τον κρατικό προϋπολογισμό.

2.    Παιδικός Αθλητισμός /ΦΑ/Σχολικός αθλητισμός
2.1 Ο σχολικός αθλητισμός με την παρούσα του μορφή δεν υφίσταται. Εξυπηρετεί τα ιδιωτικά σχολεία για την εισαγωγή μαθημάτων. Θα πρέπει ή να καταργηθεί ή να βασισθεί στους μαθητές κάθε σχολείου.
2.2. Να εφαρμοσθεί το τρίωρο ΦΑ σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης
2.3 Θεσμικά καθιερωμένος διορισμός καθηγητών ΦΑ στην προσχολική ηλικία
2.4 Εισαγωγή του Αθλητικού Τμήματος στο δημοτικό σχολείο πέραν του μαθήματος της ΦΑ. Τα αθλητικά τμήματα αυτά τα προπονούν ΚΦΑ που έχουν ειδικότητα του κάθε δοσμένου αθλήματος. Πειραματική εφαρμογή στο ολοήμερο σχολείο. Το ζήτημα των δαπανών μπορεί να λυθεί είτε με την απόσπαση ΚΦΑ που είναι υπεράριθμοι ή δεν συμπληρώνουν ωράριο ή μεταφορά των δαπανών για τα αντίστοιχα προγράμματα παιδικού αθλητισμού που λειτουργούν στα πλαίσια της ΓΓΑ.
2.5 Άμεση σύνδεση του αθλητικού τμήματος με τα ΤΑΔ
2.6. Συμμετοχή του ΤΑΔ στα αναπτυξιακά πρωταθλήματα

3. Αξιολόγηση. Η αξιολόγηση θα κρίνει
3.1 Την βιωσιμότητα του κάθε δημόσιου αθλητικού αναπτυξιακού τμήματος (ΤΑΔ, Αθλητικό τμήμα κλπ)
3.2 Αξιολόγηση απόδοσης προπονητή με βάση κριτηρίων απόδοσης που θα κρίνουν την επαναπρόσληψη του
3.3 Θεσμοποίηση ότι σε κάθε νέο σχολικό συγκρότημα θα υπάρχει αθλητικός χώρος και μετατροπή των αιθουσών πολλαπλής χρήσης σε καθαρά αθλητικούς χώρους

4. Κατάργηση της βαθμολογίας συνέντευξης στην πρόσληψη

Η Δημόσια και Ιδιωτική χρηματοδότηση του Ελληνικού Αθλητισμού
ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Ο αθλητισμός είναι η διαχρονικότερη αξία για να προάγουμε την υγεία, το πνεύμα, τη διάπλαση ήθους και ευρύτερα το σύνολο της καλλιέργειας του ατόμου.
Ας περάσουμε όμως στην αντίπερα όχθη, στα προβλήματα του αθλητισμού στις μέρες μας.
Τα οικονομικά και οργανωτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ελληνικός αθλητισμός είναι τα δύο αγκάθια που ορίζουν όλο το πρόβλημα του αθλητισμού στη χώρα μας.
Η οικονομική οργάνωση δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο οι αθλητικοί οργανισμοί θα βρουν τα απαραίτητα χρήματα για να υλοποιήσουν τα προγράμματα τους, προβάλλοντας και πουλώντας το αθλητικό προϊόν τους είναι καθοριστικός για το αποτέλεσμα που επιδιώκουν. Υπάρχουν βέβαια και άλλοι παράγοντες που επιδρούν στην αποτελεσματικότητα ενός αθλητικού φορέα (σωστές επιλογές προπονητών, αθλητών, πολιτικής, κλπ), αλλά το οικονομικό είναι η βάση της πυραμίδας.
Δημόσια ( με την στενή έννοια του δημοσίου) χρηματοδότηση είναι η τακτική ( η και έκτακτη) επιχορήγηση που δίνει σε ετήσια βάση η ΓΓΑ στους εποπτευόμενους απ΄ αυτήν φορείς: σωματεία , ενώσεις, ομοσπονδίες, γυμναστήρια.
Στην Ελλάδα η δημόσια χρηματοδότηση του αθλητισμού ήταν ( και είναι ακόμα) σε πολύ υψηλά επίπεδα από την άποψη της συμμετοχής του κράτους στις δαπάνες της άθλησης, παρόλο που, όπως θα δούμε παρακάτω, η κρατική επιχορήγηση δεν είναι επαρκής για τους συλλόγους. Μόνο τα τελευταία λίγα χρόνια το ποσοστό αυτό ελαττώθηκε κάπως με την ανάληψη κάποιων εξόδων από τις επαγγελματικές ενώσεις των σωματείων.
Πλήρωσε δηλαδή η Πολιτεία και πληρώνει ακόμα πέρα από το μικρό ποσό της επιχορήγησης προς το σωματείο την δημιουργία νέων εγκαταστάσεων για την διεξαγωγή αγώνων, την λειτουργία των εγκαταστάσεων αυτών, τα έξοδα διεξαγωγής των διαφόρων πρωταθλημάτων, την προετοιμασία των επίλεκτων αθλητών και όχι μόνο των κορυφαίων, τα μαζικά προγράμματα, την κάλυψη μεγάλων διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων ( παγκόσμια και ευρωπαϊκά ), τα πριμ των μεγάλων διεθνών επιτυχιών, ακόμα και τις σχολές προπονητών και τα σεμινάρια επιμόρφωσης σε πολλά αθλήματα.
Και πληρώνει άμεσα η Πολιτεία, πέρα από τον ερασιτεχνικό Αθλητισμό, και τον  Αθλητισμό, και τον Επαγγελματικό και ημιεπαγγελματικό Αθλητισμό, σε μπάσκετ, βόλεϊ, αλλά και στο Ποδόσφαιρο με πολλές μορφές.  Είτε με «διαφήμιση» ΟΠΑΠ στις φανέλες των ομάδων Β΄ και  Γ΄ εθνικής , είτε με κρατικές διαφημίσεις σε άλλες, είτε μέσω κρατικής τηλεόρασης με τεράστια ποσά σε Ολυμπιακό Παναθηναϊκό, είτε με τις νομικές απαλλαγές των χρεών σε ΑΕΚ, ΑΡΗ, ΠΑΝΙΩΝΙΟ.
Στον Ελληνικό αθλητισμό σήμερα και ειδικότερα στο κομμάτι που αφορά στη διοικητική οργάνωση πρέπει κατ αρχήν να επισημάνουμε ότι βρισκόμαστε, εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, σ ένα μεταβατικό στάδιο διαμόρφωσης νέων χαρακτηριστικών (διοικητικό- οικονομικών).
Η διαφοροποίηση των οργανωτικών δεδομένων οφείλεται κυρίως στην διαφοροποίηση της κοινωνίας, δηλαδή στην μεταμόρφωση του κοινωνικού ιστού, στην αλλαγή των προτεραιοτήτων της οικογένειας, στην αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος στον μετασχηματισμό των πόλεων, στην επιτάχυνση των ρυθμών της ζωής, και γενικά στην αλλαγή του τρόπου ζωής και σκέψης τα τελευταία χρόνια.
Έτσι ενώ παλιότερα, οι γονείς ήταν αρνητικοί και με δυσκολία επέτρεπαν τα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό, με την βοήθεια και των μαζικών προγραμμάτων και των αλλαγών στις συνθήκες ζωής, με την προτροπή των γιατρών και με την διαφήμιση, η νοοτροπία άλλαξε και πλέον οι γονείς προτρέπουν και συνοδεύουν τα παιδιά τους στους αγωνιστικούς χώρους.
Η εξέλιξη του αθλητισμού σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια μετέβαλε το κόστος της άθλησης που έγινε πια αρκετά μεγάλο. Οι απαιτήσεις των αθλουμένων και των θεατών αλλά και των κάθε είδους χρηστών των προϊόντων του αθλητισμού έχουν αυξηθεί στο βαθμό που η δημόσια αυτή χρηματοδότηση να υστερεί πλέον σημαντικά. Η ΓΓΑ, σε μια προσπάθεια για την αποδοτικότερη και οικονομικότερη λειτουργία των εθνικών σταδίων έδωσε στην τοπική αυτοδιοίκηση 300 περίπου από τα 327 εθνικά αθλητικά κέντρα, ενώ συγχρόνως με νόμο επιτρέπει στα σωματεία να εισπράττουν νόμιμα από τις ακαδημίες τους.
Τα εθνικά στάδια που καλύπτουν αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους από την κρατική επιχορήγηση, έχουν την δυνατότητα , αν τους δοθεί τέτοια κατεύθυνση, να εξασφαλίσουν ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων που είναι απαραίτητα, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των εγκαταστάσεων τους.
Με διαφημίσεις μέσα στις αθλητικές εγκαταστάσεις αλλά και στους εξωτερικούς χώρους
Με είσπραξη εισιτηρίου για την χρήση των εγκαταστάσεων
Με δημιουργία καταστημάτων αθλητικών ή παρεμφερών ειδών στους χώρους των Ε.Α.Κ
Διοργάνωση προσοδοφόρων αθλητικών εκδηλώσεων (ανοιχτά τουρνουά τένις, μίνι ποδόσφαιρο κλπ)
Συναυλίες με γνωστούς καλλιτέχνες
Διοργάνωση αθλητικών συνεδρίων – σεμιναρίων
Τμήματα εκμάθησης διαφόρων αθλημάτων
Οι ομοσπονδίες είναι από τους φορείς που εισπράττουν σχεδόν το σύνολο του προϋπολογισμού τους από το κράτος, για να υλοποιήσουν τα πρωταθλήματα τους, για την προετοιμασία των αντίστοιχων εθνικών ομάδων για την υποδομή τους και τα λειτουργικά τους έξοδα. Αλλά και σ΄ αυτές ακόμα τα χρήματα αυτά δεν είναι αρκετά. Πολλές ομοσπονδίες καταφέρνουν να ολοκληρώσουν τον προγραμματισμό τους με την βοήθεια των ΟΤΑ σε αποκεντρωμένες συνδιοργανώσεις ενώ αρκετές καταφέρνουν να προσελκύσουν μεγάλους σπόνσορες, ανάλογα πάντα με την εμβέλεια και την προβολή που έχει το άθλημα. Είχαμε πχ. Πρωτάθλημα βόλεϊ PANAFON, διεθνείς αγώνες ρυθμικής προ ολυμπιακής προετοιμασίας ΝΟΥΝΟΥ κα.
Ο σύλλογος εξακολουθεί και σήμερα να είναι το βασικό κύτταρο του αθλητισμού και παίζει ακόμα πολύ σημαντικό ρόλο στην πορεία ανάπτυξης του αθλητικού κινήματος. Ο Ελληνικός αθλητισμός είναι έτσι σχεδιασμένος ώστε η βάση του οικοδομήματος να είναι σωματείο με το οποίο θα έρθει σε επαφή αυτός που για πρώτη θα θελήσει να ασχοληθεί. Το σωματείο είναι αυτό που θα μαζέψει το παιδάκι από την γειτονιά, θα βρει τα ταλέντα, θα συντηρήσει με μύριες δυσκολίες τα τμήματα υποδομής που συμμετέχουν σε αντίστοιχα πρωταθλήματα και στο τέλος όταν ο αθλητής βρεθεί σε κατάσταση να παίξει τότε μπορεί και να τον χάσει αν πρέπει να του υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο. Ο σημαντικός ρόλος του Σωματείου αναδεικνύεται από την παντελή έλλειψη σχεδιασμού του σχολικού αθλητισμού σε όλα τα επίπεδα.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σωματείο ξεκινούν από την οργανωτική του δομή που νομίζω ότι είναι μεγαλύτερο πρόβλημα από την οικονομική στενότητα.
Και στα σωματεία τα πράγματα ακολούθησαν την εξέλιξη τους. Η παλιά οργάνωση «προέβλεπε» τον ερασιτέχνη παράγοντα με το μεράκι και την αγάπη για τον αθλητισμό που τις περισσότερες φορές, πλήρωνε από την τσέπη του τα λίγα ή πολλά που ήταν απαραίτητα για να κινηθεί το πρωτογενές κύτταρο του αθλητισμού, ο σύλλογος.
Αρωγός στην προσπάθεια αυτή ήταν και η συμπληρωματική χρηματοδότηση της πολιτείας, η οποία χρηματοδότηση ποτέ δεν κάλυπτε το σύνολο των εξόδων του συλλόγου. Με την πάροδο του χρόνου μάλιστα, τον πολλαπλασιασμό των συλλόγων, την αύξηση των απαιτήσεων των αθλητών, το ποσό αυτό της επιχορήγησης αποκτά όλα και μικρότερη σημασία για τον σύλλογο γιατί δεν καλύπτει ποια παρά μόνο μικρό ποσοστό των συνολικών εξόδων.
Αλλά και το μοντέλο του συλλόγου με τους ερασιτέχνες – εθελοντές παράγοντες βρίσκεται σε κρίση. Οι απαιτήσεις, κυρίως στα ομαδικά αθλήματα γίνονται δυσβάστακτες, οι παράγοντες πρέπει να αφιερώνουν πλέον περισσότερο από τον πολύτιμο χρόνο τους για εξεύρεση χρημάτων και για την διαχείριση του συλλόγου, πράγμα που πολλές φορές δεν είναι εύκολο και έτσι νομοτελειακά άρχισαν να ασχολούνται εύρωστοι οικονομικοί παράγοντες με την διοίκηση των συλλόγων ιδιαίτερα μεγάλων. Κάποιοι απ ΄ αυτούς διοικούν προσωπικά το σύλλογο με την βοήθεια φυσικά ενός επιλεγμένου επιτελείου έμπιστων, άλλοι αναθέτουν την προεδρία και κρατούν την υψηλή εποπτεία και άλλοι προσπαθούν να οργανώσουν την όλη διαχείριση προσαρμοζόμενοι στα νέα δεδομένα της αγοράς χρησιμοποιώντας το αθλητικό management, τους managers, και την οργανωτική δομή που πρέπει να έχει ένα σύγχρονο σωματείο.
Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το πεδίο του αθλητικού marketing και management τόσο σε επίπεδο θεωρητικών όσο και σε επίπεδο πρακτικών εφαρμογών έχει ανοιχτούς ορίζοντες. Στη χώρα μας ελάχιστοι οικονομολόγοι έχουν ασχοληθεί σοβαρά μέχρι τώρα ενώ είναι αξιοπερίεργο ότι οι γυμναστές ασχολήθηκαν ερευνητικά με τους τομείς αυτούς.
Από τις μορφές διοικήσεις που σκιαγραφήσαμε προηγουμένως ίσως καμία να μην απαντάται σήμερα αμιγής. Γι αυτό και στην αρχή μιλήσαμε για μεταβατικό στάδιο όπου όλα αναμιγνύονται και δοκιμάζονται μέχρι να ξεκαθαρίσει οριστικά το τοπίο και να καταλήξουν και οι Έλληνες παράγοντες στο μοντέλο διοίκησης που ταιριάζει στα διοικητικά, οικονομικά και αθλητικά δεδομένα της χώρας μας.
Εκεί που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα είναι στους συλλόγους που πρέπει να καλύψουν το έλλειμμα του προϋπολογισμού τους από την ιδιωτική χρηματοδότηση. Οι δυσκολίες γίνονται μεγαλύτερες όσο πιο μικρές είναι οι ομάδες και όσο λιγότερη προβολή (κυρίως τηλεοπτική) έχουν, και βέβαια όσο λιγότερη οργάνωση έχουν. Αν δε λάβουμε υπ όψιν ότι και τα μεγάλα λεγόμενα σωματεία ή τουλάχιστον ορισμένα απ ΄ αυτά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξεύρεση μεγάλου σπόνσορα και στην εξεύρεση τηλεοπτικού καναλιού για την μετάδοση των αγώνων τους τότε καταλαβαίνεται πόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα για τις μικρότερες ομάδες της ίδιας κατηγορίας ή πόσο πιο δύσκολα είναι για τις ερασιτεχνικές ομάδες. Τα συγκριτικά μεγέθη έχουν τεράστια διαφορά αλλά τεράστιες είναι και οι διαφορές τους στις δυνατότητες που έχουν.
Το μεγάλο σωματείο, το εμπορικό, εκτός από τους φιλάθλους του, έχει και την δυνατότητα μέσω της τηλεόρασης να απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό άρα έχει την δυνατότητα να διαπραγματευτεί με πολύ μεγαλύτερες και ισχυρές εταιρείες. Απλά θα πρέπει τα σωματεία αυτά, που έχουν ξεφύγει αρκετά από τη κλασική έννοια του σωματείου να οργανώσουν σωστά το διοικητικό – οργανωτικό τους σχήμα με επαγγελματίες που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο και θα προχωρήσουν με επιστημονικό τρόπο στην έρευνα αγοράς στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός προγράμματος.
Στα μικρότερα σωματεία όμως εκεί που δεν υπάρχουν τέτοιου είδους δυνατότητες, τα πράγματα γίνονται με πρωτοβουλίες του συμβουλίου ή του προέδρου και ανάλογα τον κύκλο γνωριμιών και του διαθέσιμου χρόνου μπορεί να βρεθεί μέρος των απαιτούμενων χρημάτων. Πρώτος φορέας που μπορεί να απευθυνθεί ο σύλλογος είναι ο Δήμος της περιοχής που μπορεί να βοηθήσει με πολλούς τρόπους.
Με άμεση χρηματοδότηση που συνήθως δίνουν οι δήμαρχοι στους συλλόγους της περιοχής.
Με την παραχώρηση της δυνατότητες εκμετάλλευσης των διαφημιστικών πινακίδων του αγωνιστικού χώρου στο δημοτικό στάδιο. ( Σε λίγο όλα τα στάδια θα είναι δημοτικά).
Με την ένταξη των φυτωρίων του συλλόγου στα μαζικά προγράμματα του δήμου αν ο σύλλογος δεν έχει την δυνατότητα να αντλήσει πόρους από αυτή την δραστηριότητα.
Με τις διάφορες διευκολύνσεις που μπορούν να παρέχουν οι Δήμοι σε υλικό, διάθεση λεωφορείου για τις μετακινήσεις κλπ.
Η διαφήμιση στην φανέλα του συλλόγου είναι μια δεύτερη δυνατότητα που μπορεί να καλυφθεί από κάποια επιχείρηση της τοπικής αγοράς. Υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον ακόμη και για τα τμήματα υποδομής από φροντιστήρια ή άλλες επιχειρήσεις που έχουν να κάνουν με παιδιά.
Αλλά και ίδιες οι ακαδημίες των συλλόγων μπορούν να είναι πηγή εσόδων, αν οι σύλλογοι κινηθούν μεθοδικά, να μαζέψουν τα παιδιά, να μοιράσουν φανέλες με το σήμα του συλλόγου και να κάνουν σωστή εκμάθηση του αθλήματος από την αρχή. Ακόμα τα σωματεία καταφεύγουν στις κλασσικές μεθόδους (συνεστιάσεις, λαχεία, ημερολόγια κλπ). Η αλήθεια είναι όμως ότι έχει ο κόσμος συνηθίσει σε όλα αυτά και θα πρέπει να βρεθούν και νέοι τρόποι προσέγγισης. Ένα παράδειγμα είναι το έντυπο παρουσίασης της ομάδας που με διαφημίσεις της τοπικής αγοράς μπορεί να καλύψει το κόστος του και να φέρει κέρδος για το σωματείο. Προσπάθεια πρέπει να γίνει και με τα τοπικά κανάλια και αν πετύχει θα είναι αρκετά αποτελεσματική.
Με λίγα λόγια και το μικρό σωματείο πρέπει να κινηθεί οργανωμένα, σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που παρέχει η ιδιαιτερότητα της περιοχής και της τεχνολογίας. Και εδώ θα πρέπει να πούμε ότι όλες οι προσπάθειες αυτές καμιά φορά είναι καταδικασμένες σαν των Τρώων, η ευκολία με την οποία δημιουργούνται τα σωματεία οδήγησε σε πολλές περιοχές σε υπερβολές, σε κατακερματισμό του αθλητικού δυναμικού, του διοικητικού μηχανισμού, των φιλάθλων αλλά και το μοίρασμα της μικρής αγοράς σε ακόμα μικρότερα κομμάτια έτσι ώστε κανείς να μην μπορεί να επιβιώσει με αυτές τις συνθήκες.
Κάτω από αυτό το πρίσμα η συνένωση σωματείων θα είχε πολλαπλά οφέλη. Πέρα από την επιπλέον οικονομική ενίσχυση που έχει θεσπίσει σαν κίνητρο η Πολιτεία, η συνένωση δημιουργεί ισχυρά σωματεία, με μεγαλύτερη οντότητα, περισσότερο κύρος, λιγότερο ανταγωνισμό και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Είναι φανερό ότι οι προσπάθειες που καταβάλουν όλα τα σωματεία, μικρά και μεγάλα, για την προσέλκυση ιδιωτικών χρηματοδοτήσεων δεν έχουν συχνά την αναμενόμενη απόδοση.
Υπάρχουν μάλιστα αθλήματα που δυσκολεύονται από την φύση τους να προσεγγίσουν την αγορά όπως πχ η κωπηλασία το σκάκι κα. Ίσως είναι μικρή η ελληνική αγορά για τα πολλά σωματεία που έχει η χώρα μας.
Ίσως οι αναμενόμενες αποδόσεις δεν είναι ικανοποιητικές για τους επιχειρηματίες, γεγονός πάντως είναι ότι παρόλο που αποτελεί παράδοξο φαινόμενο, η κρατική υποστήριξη στον αθλητισμό είναι απολύτως αναγκαία, όσο αναγκαία είναι και η οργάνωση σε σοβαρή βάση όλων των σωματείων, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλα ή μικρά είναι αυτά, το καθένα βέβαια ανάλογα με τις δυνατότητες του.

Αγαπητοί φίλοι, σας καλούμε στις 13 Νοεμβρίου, 19:30 μμ στην αίθουσα Ζυγούρης για την δεύτερη συνάντηση με μας, με αντικείμενο την κατάθεση προτάσεων – εισηγήσεων, που αφορούν στον αθλητισμό επι του αντικείμενου σας.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s